fredag 5 oktober 2012

Ångesten ligger som

en spya på väg upp.
Det är inte bra just nu. Inflammerad i hela kroppen, nacken värker så att jag knappt får upp huvudet och händerna bara domnar så saker ramlar ur händerna.
Jag har verkligen försökt att ta det det lugnt men ångestdjävulen kräver att jag håller mig sysselsatt fysiskt. Trött så trött, grinig och nedstämd. Hatar verkligen när det är sånt här väder bara regn och kallt. Kroppen blir så mycket sämre då.

Lånehunden har åkt hem eftersom min hund är på väg in i löp och han var väldigt på. Har istället fått hit kollohunden. Hennes matte har vattenskada hemma och det funkar inte att ha henne hemma medan de renoverar.
Min hund är grinig pga löp så hon har inte varit så snäll med kollohunden, hon som annars är väldigt snäll. Dock verkar det som om hon har accepterat den nya tillfälliga medlemmen så det går bättre för varje dag. Peppar, peppar, ta i trä.

16 kommentarer:

  1. Hoppas vädret slår om till sol åtminstone. Svårt när man är så rastlös fast man är trött. (Jag känner med dig när det gäller värken, hade fibromyalgi för sådär 20 år sedan, usch) Hoppas det kommer att gå bra med hundarna.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sol idag iaf. Hundarna är lugnare.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som om du behöver ta hand om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. *kram* Hoppas du blir bättre snart. :-(

    SvaraRadera
  5. Skickar kramar från Viskafors, hoppas du snart mår bättre

    SvaraRadera
  6. Låter som att du har det jobbigt nu...... önskar att någon kunde komma och skrämma bort lidandet!
    kram

    SvaraRadera
  7. hej vännen..

    Ja lite sol och värme skulle vi behöva ha nu.
    Ryckas upp lite:)
    Jag sover bort mina dagar, orkar ingenting.

    Så sjukt nervös inför morgondagen, blir ingen sömn inatt...

    kram och var rädd om dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det går bra för dig!
      Önskar att du får må bra snart.
      Kram

      Radera
  8. Stora kramen kommer här!

    SvaraRadera
  9. Heja dig med rökningen, kämpa på! *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Behöver all stöttning jag kan få.
      Kram

      Radera