tisdag 6 mars 2012

Tampas med Ångestdjävulen

Har varit lite hypoman sedan sist jag skrev. Fick ordentligt mycket gjort och lyssnade inte på kroppen. Det resulterade i svåra smärtor och väldigt hög ångest.
Nu jobbar jag hårt på att komma ner på marken igen men det är svårt.
Får vara lite "tacksam" över att jag har en kropp som är trasig för annars skulle jag nog vara högt uppe i luften fortfarande.
Nu försöker kroppen skaka ur sig all ångest och jag kan inte få ur den genom att aktivera mig för kroppen säger stopp.

4 kommentarer:

  1. Taskig kombo det där... Med hypoman och värk. Men kanske ändå tur. Så spejsar du inte ut helt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spejsade ur gjorde jag tyvärr men det är en jävligt taskig kombo.
      Kram

      Radera
  2. Men fy vad otäckt att vara hypo och inte kunna ta ut det fysiskt, det låter väldigt jobbigt. När jag blir/blev hypo kunde jag åtminstone ta ut det i skitlånga rundor med hunden eller städa hela huset. *kram* Hoppas du landar snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag landat men den stackars kroppen är slut.
      Kram

      Radera