måndag 26 mars 2012

Skit var det här

Jobbiga dagar, mycket värk och migränen från helvetet.
Har inte gjort många knop förutom promenad med hunden.

Har fått besked om att jag inte kommer att bli opererad i mitt diskbråck i nacken. Två olika ortopedkirurger har tittat på röntgenbilderna och tycker att det är allt för stor risk med operation. Kan bli mycket sämre eller så kan jag bli förlamad så det är bara att leva med eländet.

Inte heller får jag några pengar från något försäkringsbolag. En massa övergångsregler o annat tjafs. Så jag förblir fattig också.

Kram från en gnällig Lisa

2 kommentarer:

  1. Fan vad jobbigt. :-( Läskigt men tur att de varit två som tittat så att inte någon John Wayne-typ kommer och ska hacka och skära lite. Jag har ännu inte fått någon rätsida på AGS-försäkringen, har inte orkat. Kanske ska ringa dem i morgon, om jag orkar. Kram på dig, hoppas du inte blir alltför deprimerad av detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du Jenny, jag orkar inte ens bli deprimerad.
      Hoppas det löser sig med AGS. Om du är med i facket så kanske de kan hjälpa dig med den.
      Kram

      Radera