söndag 16 mars 2014

Urladdning

Fy vilken jobbig vecka.
Överdrev hushållsarbete mm i min iver att försöka få till en bättre relation så kroppen sparkade rakt ut. Mått riktigt skit och drömt mardrömmar om att jag ska flytta, att allt tar slut. Skrev provet men vet inte än hur det gick.

Brakade i torsdags kväll när maken kom hem och storgrät.
Han förklarade att det var saker han ville få ur sig förra veckan men vi hann aldrig prata klart innan han åkte. Han hade inte förstått hur pass allvarligt jag hade tagit det.

Vi är inte färdigpratade än men vi försöker. Konflikt igår igen. Idag är det lugnare. Jag har varit sängliggande sedan i fredags kväll pga djävulsmärtor.

Har inte ork att bråka. Hoppas att allt blir bättre.

10 kommentarer:

  1. Det låter jättejobbigt :( Jag hoppas ni lyckas prata ihop er igen. Värk på det också, fy.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det fortsätter vara lugnare mellan er och att ni slipper fler konflikter. Smärta är fruktansvärt, önskar att du slipper dem så snart som möjligt!

    Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smärtan slipper jag inte :(
      Den är kroniskt men kan vara lite bättre ibland.
      Vi kämpar.
      Kram <3

      Radera
  3. Stor kram, jag tänker mycket på dig och undrar hur du har det. Jag hoppas så att ni kan komma närmare varandra igen och hålla det så. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så omtänksam. Det betyder massor <3
      Kram

      Radera
  4. Åh vad jobbigt! En stor kram får du här!

    SvaraRadera