torsdag 27 mars 2014

Jävla skitmänniska

Blir så jävla skitarg o ångestfylld. Hen som försatt min hund i fara betalar inte oss för alla våra utlägg. Orkar inte ta i detta mer. Maken
får ta det. Orkar inte mer nu har haft 3,5 mån helvete med komplikationer efter behandling o ångest.
Brukar ta mina fighter själv men detta är övermäktigt. Vänner behandlar inte vänner på detta sätt. Hen har sagt upp vänskapen med mig fastän jag inte ens var hemma då detta hände. Hunden var inackorderad o utlånad. Jävla skitmänniska som förstört min hund o fått mig att må så dåligt.

4 kommentarer:

  1. Verkligen jävla skitmänniska, om jag kunde hjälpa till skulle jag göra det. Hoppas att hen skäms ordentligt men det verkar ju inte som att hen har någon skam i kroppen tyvärr. Hoppas att din make orkar ta tag i det, för lagen är ju solklar - det är skitmänniskan som ska stå för kostnader som uppkommit i samband med dennes handhavande av hunden. De behandlingar som din hund varit tvungen att genomgå är ju ett direkt resultat av idiotens... well, idioti. Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke vännen <3
      Kram

      Radera
  2. <3 Usch vad jobbigt. Skickar lite styrka och massor av kramar!
    // Marielle

    SvaraRadera