söndag 29 juli 2012

Uppehåll för rehab

Har legat i en "härlig" sommarförkylning i veckan. Lungorna har jag nästan hostat upp.

Måste försöka ta mig i kragen och packa för rehaben.
Vad ska man ta med för att vara borta i tre veckor?! Plockar och stökar ned så nu är huset fullt med utspridda grejer och jag får ingen struktur trots listor. Ja, ja det ordnar sig säkert.

Jag kommer inte att blogga eller att ha möjlighet att läsa era bloggar eftersom det inte är tillåtet med dator eller mobil. Möjligtvis kommer jag att smita iväg och skicka något tweet @lisakraftverk eller så kan ni skriva till mig.

Det hela känns både skrämmande och spännande. Värst blir nog att vara borta från hunden. Har aldrig varit borta så länge från henne.
Jag hoppas att de kan hjälpa mig att må bättre i min kropp så jag slipper ha så ont och få lite mer energi.

Vi hörs i slutet av augusti och jag önskar er alla en skön sommar!

16 kommentarer:

  1. Det kommer att gå jättebra och vara jätteskönt! Många kramar och jag är faktiskt lite avundsjuk hörrödu!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för rehab?
    Hoppas det blir bra iaf Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titta på tidigare inlägg http://angestdjavulen.blogspot.se/2012/06/dax-att-prova-annat.html
      så får du reda på vad det är.
      Kram

      Radera
  3. Hoppas du får bra hjälp av rehab:en. Tack för dina peppande ord :-)

    Ha det nu så bra...kram kram <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det går superbra, lycka till! Jag har inte Twitter så du får uppdatera här när du orkar när du kommit hem. Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med.
      Min tre senaste tweet står i högersidan av min blogg så de kan man se utan Twitter.
      Ska försöka uppdatera här så fort jag har landat hemma.
      Kram

      Radera
  5. Vi finns här när du kommer tillbaka.
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  6. God lycka på färden och hoppas du kommer hem stärkt i kropp och själ! kram

    SvaraRadera
  7. Jag önskar dig all lycka! Kram

    SvaraRadera