tisdag 24 juli 2012

Äntligen

Veckan började som den föregående slutade. Vila, vila och mer vila.

Under helgen har jag uppnått något som jag har kämpat för i många år men som på ett eller annat sätt fallit på målsnöret.

Jag har fått min champion. Hunden tog sitt tredje cert och blev SE UCH.
Jag är grymt nöjd och glad. Grät en del glädjetårar efter att hon fick sitt championat.

Anledning till att jag inte skriver ut hela namnet och rasen är för att min blogg är min ventil och jag vill inte att vissa personer ska hitta den.

12 kommentarer:

  1. åh stort GRATTIS..minns än idag när min Noris fick sitt championat.
    Sån härlig känsla.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS!! Kram till dig och klia vovven från mig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ska klia henne.
      Kram

      Radera
  3. Grattis! Jag förstår att du inte skriver ut ras och namn, jag tror inte att jag är så poppis hos min uppfödare eftersom jag skrivit om Uzies brister och sjukdomar öppet, men det skiter jag fullkomligt i. Sån är jag. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Min uppfödare är toppen. Har köpt flera hundar av henne.
      Anledning till att jag inte sätter ut namn och ras är för att jag har sk. vänner som älskar att snoka och skvallra.
      Kram

      Radera
  4. Oj grattis!! Klart du inte ska skriva ut mer än du känner dig bekväm med.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Så småningom kanske jag blir mindre anonym men just nu vill jag inte att vissa personer ska hitta bloggen.
      Kram

      Radera
  5. Grattis till championatet (säger man så?)
    hur som, var så anonym du känner dig nödvändig att vara, du är lika intressant ändå :-)

    SvaraRadera