måndag 9 juli 2012

Bra dagar

IBS lugnade ner sig i mitten av veckan och jag har för första gången på mycket länge haft energi, varit glad och orkat med men framför allt inte haft så ont eller mått skit psykiskt.
Var på hamam och blev ompysslad. Så skönt, rekommenderas verkligen.
Jag har kunnat storhandla själv även om det är ett helvete och släpa runt kundvagnen. Undrar när de ska uppfinna en som inte är så tung.
Pysslat en del hemma med sånt som är "normalt" för de flesta dvs. laga lite mat, vattna blommor, tvätta ett par maskiner.
På lördagen träffade vi några vänner och åkte på en dagstur till Eckerö. Visst var jag trött igår men inte som jag brukar vara efter att umgåtts med folk och vistats bland hysterisk mycket folk.
Helt klart några av mina bästa dagar på väldigt länge.

13 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att läsa! Hoppas dagarna fortsätter rada upp sig så nu. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Väldigt trevligt att höra att du får känna på det positiva i livet också! Hoppas på fortsättning.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är verkligen skönt.
      Kram

      Radera
  3. Underbart att läsa! Hoppas det håller i sig. Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt för dej! :) Kram

    SvaraRadera
  5. vilket härligt inlägg, vad glad jag blir.
    Själv håller jag på att gå under.
    Kaos i huvudet, är sur och grinig på familjen hela tiden.
    Inte van vid att alla är hemma så här, mina rutiner ruckas.
    Behöver min ensam tid.
    Bråkiga ungar och jag har inget tålamod.
    Känner mig värdelös just nu.

    kramisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carola, du är bra vännen!
      Förstår att du behöver ensamtid. Kan du inte smita till husvagnen en sväng?
      Kram

      Radera
  6. Åh, hamam är så underbart skönt!

    SvaraRadera
  7. Underbart inlägg!! Hoppas det går lika bra för mig att storhandla idag.

    SvaraRadera