tisdag 8 maj 2012

Livstecken

Skulle aldrig ha skrivit att det gick bra med operationen. Har mått så dåligt. Först nu i helgen kunde jag äta lite vanlig mat. Låg, ledsen, inte alls pigg och fortfarande ont i käken.
Som ni vet har jag fibro också förutom alla psykiska sjukdomar och den blev ju inte bättre av det här helvetet.

Jag ber om ursäkta för att jag inte har kollat era bloggar eller svarat på kommentarer.
Det har liksom inte funnits ork till det. Jag återkommer när jag orkar och jag har inte glömt er.

4 kommentarer:

  1. Det är lugnt gumman, men jag skulle bli glad om du bara orkade skriva en rad här i din egen blogg så att man vet att du lever åtminstone. Jag menar inte att du skulle ta livet av dig, du vet hur jag menar hoppas jag. Man undrar när du inte skriver på ett tag. Kram, hoppas att det inte är nåt skit kvar i käken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny!
      Ska försöka hålla er uppdaterade.
      Kram

      Radera
  2. Krya på dig! Det är verkligen inte roligt att må dåligt.....! kram

    SvaraRadera