tisdag 17 april 2012

Slagit sig i huvudet eller?!

Fick ett samtal från den s.k bästa vännen idag. Har hon slagit sig i huvudet eller?!
Hon har inte ringt till mig på månader utan jag har ringt någon gång då och då men slutade för ett par månader sen.
Undrar om mina hemska tankar om henne fick henne att ringa ;-)

Frågade om tjejkvällen men fick bara bortförklaringar.
Inga frågor om hur jag har det utan det var bara jag som frågade om hennes liv.
Har inte så mycket till övers för henne längre, inser jag.

2 kommentarer:

  1. Det kanske var ett bra avslut på något sätt, att du känner att du inte ens gillar henne längre? Det är svårt att få grepp om sådant om man inte får chansen till kontakt.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är i alla fall på väg att bli ett avslut. Bearbetar saken sakta men säkert.
      Kram

      Radera