fredag 20 april 2012

Behålla fokus

Tyckte att jag hade kommit långt med min mentala förberedelse inför tävlingen i helgen.Kände lugnet och att jag tar det för vad som det som blir.

Men så ringer pappa från utlandet och berättar att han har hamnat på sjukhus.
Förmodligen operation av diskbråck idag eller imorgon.
Pang, råångest igen. Hur ska jag kunna koncentrera mig på tävlingen då?

Måste försöka behålla fokus. Kan ändå inte göra något här hemifrån och jag känner att jag måste genomföra tävlingen för min egen utvecklings skull.
Att komma över min skräck för att misslyckas och få panikångest på plan.

2 kommentarer:

  1. Oj, stackars pappsen. :o
    Nu hoppas jag att du klarade tävlingen i alla fall, för som du säger så kan du inte göra nåt för honom i alla fall just nu. Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny!
      Pappa har inte opererats utan flygits hem med ambulansflyg och ligger på sjukhus i Sverige.
      Får se vad dom gör åt saken där.

      Jag klarade tävlingen!
      Kram

      Radera