onsdag 15 januari 2014

Hjärnsläpp

Är fullständigt slutkörd efter allt som hände/hänt sedan december.
Min hjärna har slutat fungera, har totalt hjärnsläpp. Kan gå från ett ställe för att göra något men kommer inte ihåg vad det var som jag skulle göra/hämta. Sitter post-it lappar överallt och mobilen är inställd på alarm för minsta grej.
Trött så jag bara ligger och stirrar men jag kan inte sova.
Tacksam för att jag fick 2 veckor utomlands i november/december annars hade jag gått under för då hade antagligen depressionen kommit också.
Smärtan är överjävlig just nu. Kämpar på med att få saker att gå runt och hålla rutiner. Tur att jag har hunden!

Uppdatering om hunden.
Fortsatt flytningar, återbesök hos veterinären förra veckan och livmodern såg just då bra ut. Dock är det en tidsfråga när hon får livmoderinflammation pga. ökad risk pga. sprutningen.
Flytningarna och intresserade hanhundar beror på hormonförändringar också det pga. sprutningarna. Så jävla förbannad.

4 kommentarer:

  1. Känner med dig! Lite av det du har upplever jag också, måste vara "pigg" inför omgivningen men masken brister snart. Vi får leva på att det går över ... nångång.
    Vad är det för sprutningar som hunden fått?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan ju alltid hoppas..
      Abortsprutor, se inlägg i december.
      Helt sjukt alltihop. Är så ledsen, besviken o förbannad.
      Kram

      Radera
  2. Jag tycker att du ska kastrera så snart som möjligt. Vetten kan säkert skriva intyg på att du måste göra det nu innan leasingavtalet går ut, så att hunden överlever. Det är ju det viktigaste trots allt. Usch, jag tänker mycket på er. Stor kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom det ser bra ut för nu så låter vi hunden vara och återhämta sig men kommer det tillbaka så ryker livmodern.
      Tack för att du tänker på oss.
      Kram

      Radera