torsdag 28 februari 2013

Ont i hjärtat

Har lämnat igen lånehunden idag, då löp är på gång.
Han har bott här sen i november och är helt underbar med några få egenheter. Fick verkligen ont i hjärtat av att lämna honom.

Vet att jag får låna honom när jag vill av min uppfödare men jag fick en känsla av att han aldrig kommer tillbaka utan går bort innan jag kan ta hem honom igen. Obehagligt känsla, då han är hur pigg och glad som helst men han har dock en hög ålder. Hoppas det är fel känsla.

Får se om min fia blir deppade denna gång med. Hon fick följa med och lämna honom denna gång så hon vet var han tog vägen.

4 kommentarer:

  1. Ja då hoppas jag verkligen att du känner fel! Har du haft honom hos dig i flera månader är det väl inte så konstigt om det känns... jag hoppas ni ses snart igen.


    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med. Min uppfödare sa att gammelgubben springer som en tok då det kommer någon bil till dem för han tror att det är jag som kommer för att hämta :-(

      Radera
  2. Håller tummarna för att han fortsätter att må bra tills du kan ta hem honom till dig igen om du vill det. Kram på er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag med. Han saknas mig.
      Kram

      Radera