onsdag 30 januari 2013

Sliten

Du ser väldigt sliten och utmattad ut, det var doktorn sa idag när han såg mig. Då hade jag ändå tvättat håret för första gången på en vecka
innan jag åkte ;-)

Jag förklarade läget att jag har gått över mina gränser och tagit ut mig.
Att jag inte kan sova ordentligt utan vaknar hela tiden och känner mig totalt slut. Jag ser ändå ser en ljusning mot förra veckan då helst ville att någon skulle skjuta mig i huvudet varje morgon. Sköter mina rutiner med mat och motion. Avskärmar mig från för mycket intryck och försöker att vila så mycket som möjligt. Ingen dator och internet.
Det är bara sömnen jag inte får ordning på.

Fick stränga order och några oranga piller med mig hem.
NU SOVER DU! annars blir det medicin och/eller inläggning..
Har på mig några dagarna nu och hoppas att jag kan sova.

Hör av mig när jag piggnar till. Ville bara tala om att jag lever.

10 kommentarer:

  1. Hoppas att medicinen funkar på dig nu så att du får sova och slippa inläggning, sömn är ju så himla viktigt för den mentala hälsan men det vet du redan bättre än de flesta. Stor kram, vila upp dig nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Medicinen fullständigt däckade mig. Blev inte normal förrän kvällen därpå. Kram

      Radera
  2. Usch så trist. Jag hoppas du får sova, och att det vänder snart.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sov, jodå men kanske inte så bra. Blev mest slö.
      Kram

      Radera
  3. Hoppas att sömnen vänder! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh hoppas att du kan sova nu!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Åhh... sömn... jag brukar tänka att "tänk att något så självklart ska vara så svårt"

    SvaraRadera