onsdag 12 september 2012

Väntan

Igår när jag pratade med min syster gick hennes vatten. Nu är hon på förlossningen så jag väntar på besked. Spännande värre, undrar vad det är för liten som kommer.

Det blir en lugn dag med promenader med hundarna.
Just det, har glömt att säga att jag har en lånehund. Min gulliga kennelmamma har lånat ut min flickas pappa till mig. Han har bott här i ca 3 veckor nu och är helt fantastisk. Hur cool som helst.

Står ut med min fia som försöker göra allt för att få igång honom och vissa saker ser ut att göra väldigt ont men han säger inte ifrån. Önskar att han faktiskt kunde göra det så hon lär sig att man kan inte gå på hur hårt som helst.

Han får stanna här till hon börjar löpa och sen får jag se om jag får alt. orkar ta hem honom igen.
Det är så härligt att ha två hundar i huset igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar