onsdag 8 februari 2012

Tillbaka igen

Nu börjar jag vakna till liv efter snart en vecka med hög feber och hostan från helvetet. Det var en riktig influensa jag åkte på.
Är så tacksam över all hjälp jag har fått från min vän som var här i helgen och mina grannar som har gått ut med hunden och kommit med mat till mig i feberdimman. Vet i skogen hur det hade gått annars.

Nu gäller det bara att samla kraft för att komma tillbaka på banan igen, är väldigt sliten.

Ska försöka läsa i kapp bloggar idag. Har inte varit ute på datorn på över en vecka.

Ps. Har äntligen fått svar om mitt bröst. Allt var OK! Ds.

6 kommentarer:

  1. Ah har du oxå åkt på den där flunsan...verkar ju vara liknande det min dotter haft. Kanske är säsongsinfluensan? Hoppas hoppas jag klarar mig!!

    Fortsätt krya på dig! KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna att du klarar dig för den är inte att leka med. Hostan har jag ff kvar.
      Kram

      Radera
  2. Åh vad skönt att allt var ok med bröstet, woohoo! Alltid nåt att vara glad för. Och tänk vad underbart med grannar och vänner som tagit hand om dig och hunden. Hoppas nu att du får komma tillbaka litegrann, det förtjänar du. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen jätteskönt att allt var ok med bröstet.
      Måste säga att jag är lite chockad över all hjälp jag har fått, trodde jag inte.
      Kram

      Radera
  3. Så skönt att det fanns folk som ryckte in så där plötsligt!
    Och det måste vara en lättnad att få svar om bröstet.

    Sköt om dig nu!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja, det var verkligen skönt både med hjälp och bröstet.
      Kram

      Radera