onsdag 13 april 2011

Medicinstopp kanske

De senaste dagarna har varit förjävliga. Flera har varit mycket oroliga för om jag ska orka och det undrade jag själv också. Hade jag inte haft hunden hade jag förmodligen inte skrivit nu.
Nästan ivägtvingad kom jag till läkaren i morse. Vi beslutade att jag skulle trappa ner och ta bort Lyrica och Tryptizol eftersom de inte har någon effekt på mig trots maxdos av Lyrica.
Det känns bra, nu kanske jag kan få reda på vad som är mina sjukdomar, biverkningar av medicin och vad som är jag i allt det här.
Kravet var dock att jag sover dvs. ta sömntabletter om jag inte gör det och vid hög ångest ta Oxascand i låg dos.
Sedan ska vi se vad som händer när tabletterna är ur kroppen. Jag har inte varit medicinfri förutom ett par veckor på nästan 11 år och provat nästan alla preparat på marknaden genom åren utan större effekt.
Jag har dock ett par alternativ kvar om det inte funkar, Valdoxan och Litium.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar