måndag 28 mars 2011

Under täcket dag

Idag har jag tvingat mig själv att ta det lugnt. Jag har tagit en "Under täcket dag"! Sovit, kollat en massa inspelat och inte gjort något vettigt alls. Det gick bra fram till nu för nu har ångest slagit till ordentligt. Jag vet inte riktigt vad den kommer ifrån. Jag måste vila för kroppen är helt utsliten efter veckor av högvarv. Jag har inte haft en riktig hypoman fas men nästan och det tär fruktansvärt mycket på min kropp. Värst är att jag hela tiden hittar något att noja över. Är det inte att hunden kanske är sjuk så är det vad folk tycker om mig. Ångest och oro plus svårt att sova. Jag önskar att det fanns något jag kan göra för att komma i fas, må bra och ha ett normalt liv. Medicinen verkar ju ha tappat effekt igen, vilket verkar vara den vanliga visan. Läkarna tror ju att jag är medicinresistent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar