tisdag 17 september 2013

Om någon fortfarande tittar in


Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge. Denna sommar har varit fördjävlig. Till skillnad mot många så blir jag sämre i min kropp när det är varmt och fuktigt som det har varit i stort sätt hela sommaren. Jag har i stort sätt tappat alla funktioner. Benen har varit som stockar så jag har knappt kunnat gå och händerna har ingen finmotorik därav bloggupphållet.
Att bara plocka fram datorn har varit svårt ännu värre att skriva.
Jag har under sommaren försökt att skriva på twitter varje dag då det är mer lättillgängligt och det bara blir en kort anteckning.

För den som orkar och vill så får ni gärna titta på @lisakraftverk på twitter.

Jag ska försöka sammanfatta sommaren så småningom. Ville bara lämna en anteckning så ni vet att jag lever

6 kommentarer:

  1. Usch, hemskt att din sommar varit sådan :(

    Hoppas det lättar lite nu när det är höst, kram.

    SvaraRadera
  2. Fy vad jobbigt. Jag har undrat hur du mår, men har inte Twitter så jag kan inte kolla så. Hoppas som Silverglitter säger att du mår bättre nu när hösten kommit, stor kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du bryr dig <3
      Klicka bara på den lilla twitterfågeln till höger så får du upp vad jag skriver utan att gå med.
      Kram

      Radera
  3. Nu är hösten här med stora steg....kanske mår du bättre nu?? Hoppas det......min kropp skriker av värk så fort vädret skiftar men jag har "bestämt" mig för att vinna över värken.....Jag ska, har nu gjort nya fotbäddar och skaffat käpp.....( trodde väl aldrig att jag skulle gå runt med en käpp-men så blir det, fin och grann och i mina färger....
    Hoppas du får all hjälp du behöver för att må så bra det bara går!! ( twitter har jag inte till mina barnbarns glädje)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vet inte vem du är men tack för din omtanke.
      Klicka på twitterloggan till höger så får du upp mina händelser.

      Radera