fredag 30 november 2012

Hänt i veckan

Hämtat hem lånehunden igen nu när min fia har slutat löpa. Härligt att ha honom här igen. Han får mig skratta varje dag :-)

Opererat ut den sista visdomstanden. Hoppas att det inte strular lika mycket som förra gången. Ser ut som jag fått en käftsmäll.
Mindre ont men det beror nog på att jag har mer ont i munnen.

Varit på healing. Kändes jätteflummigt men oj vad varma händer hon hade. Får se om det har någon effekt. Hon sa att det har det även om man inte tror på det.

Nu tillbaka i sängen. Ville bara tala om att jag lever.

8 kommentarer:

  1. Hej gumman, det var roligt att se att du skrev lite iaf. Jag har haft familjen på besök så jag har inte läst bloggar på flera dagar. Hoppas verkligen att de fick bort hela tanden den här gången så att det läker felfritt. Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har läst din blogg och ni verkar ha haft superkul :-)
      Blev skit med den här tanden oxå.
      Går på penicillin och har spolat flera ggr.
      Kram

      Radera
  2. Gott att du får skratta varje dag ! :) Det går banne mig inte av för hackor....
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej verkligen inte. Det är det soom håller mig uppe just nu.
      Kram

      Radera
  3. Visst är det härligt med djur. Jag kan inte låta bli att skratta med min kanin här hemma. Han är en dvärgvädur och när han springer så fladdrar hans långa öron så himla häftigt.
    Healing är jätteskönt!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hundarna är min livlina och ger mig många goda skratt och bekymmer ;-)
      Kan tänka mig hur kaninen ser ut :-)
      Kram

      Radera
  4. Kände du någon effekt av healingen? Det var säkert tio år sedan jag fick healing, fick mig att känna mig grundad. Ska nog hitta en healer igen, tack för tips :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att säga då jag fick komplikationer utav tandoperationen. Ska dock tillbaka om ett par veckor.

      Radera