söndag 4 september 2011

Det går

Fick lite avlösning av gubben i helgen så jag har fått sova men trötthet och smärta börjar ta ut sin rätt.
Tuff vecka men över lag har jag klarat det bra. Har inte nojat så mycket och har inte sökt allt jag kan hitta på Internet ang. hundens sjukdom.
Starkt jobbat av mig faktiskt. Det brukar annars vara ett sätt att både lidra och spä på min ångest.

Hunden är pigg igen, stygnen tas på onsdag men innan dess är det passning så hon inte kliar upp dem.
Tubsockar på bakbenen och krage på natten, vilket hon absolut inte gillar så hon sover dåligt.

Tack alla som stöttar mig!

1 kommentar:

  1. åh så jobbigt när ens vovve är dålig.
    Mitt nora gick igenom så mycket i sitt liv, brutet ben med massa komplikationer, kejsarsnitt där nästa alla valpar dog, operation då en persikokärna satt fast och komplikationer efteråt...
    Saknar henne så.

    Tack för dina avtryck, det betyder mycket för att få stöd av likasinnade. För ni förstår verkligen, de flesta har varit där i botten..
    Tänker på dig och puss på vovven

    SvaraRadera