lördag 5 november 2011

Grå, gråare, grått

Pensionärsklubben vaken före fan igen. Lyssnat på Ring så spelar vi.
Så grått ute, har inte sett solen på flera dagar, inte konstigt att man aldrig blir pigg.
Ska tvinga mig in i duschen och tvätta håret vilket är skitjobbigt när armarna bara domnar men det måste göras i dag, flötig som tusan i skallen.

För övrigt kanske jag borde börja gå igenom vad jag ska packa.
Vi ska åka på semester för första gången på tre år om två veckor.
Ser både framemot och bävar. Har jobbigt att lämna hemmet när jag har mycket ångest men vet att det brukar bli bättre så fort vi kommer iväg.
Hoppas jag får se solen då och samla energi.

3 kommentarer:

  1. naprapater brukar kunna fixa det rätt bra, men det kostar ju pengar. men har man pengar så är det värt det. kram

    SvaraRadera
  2. Har varit till flera stycken o det har inte blivit någon ordning på nacken/axeln, tyvärr.

    SvaraRadera
  3. Hej LIsa! Det är bra att du tänker på att sluta röka, man bör planera det enligt min läkare. Jag tipsar dig om att använda Champix, det gör ju jag och det funkar ganska bra. Har inget direkt nikotinbegär, men min (o)vanor är svåra att bryta.

    Följ mig gärna och se hur det går.

    Kram/Lena

    SvaraRadera